El passat divendres a l'assignatura de COED (Comunicació Oral Escrita i Digital) vam començar la classe expressant què és per a cadascú de nosaltres la poesia i a què ens recordava. Vam sortir un a un a expressar les nostres opinions i un cop fet això la mestre ens va enssenyar mitjançant uns videos que hi ha diferents maneres de recitar la poesia.
Podem recitar-la amb cantarella o sense, amb diferents entonacions, donant enfàsi a certes paraules, diferents velocitats, entre d'altres...
A continuació ens va repartir una sèrie de poemes i per parelles havíem de recitar aquell que més ens agradés. D'aquesta manera ens vam donar compte de que no era tan fàcil com podia semblar.

Després de dur a terme aquesta activitat m'he adonat que és molt important propulsar la lectura de tot tipus en veu alta a les aules, em de tranformar la paraula feta veu perquè llegim molt poc en veu alta i menys encara recitem..
A continuació us deixo aquí l'embarbussament anomenat anteriorment per a que aneu practicant si voleu:
Una gallina xica, tica, mica, camacurta i ballarica,
va tenir sis fills xics, tics, mics, camacurts i ballarics.
Si la gallina no hagués estat xica, tica, mica, camacurta i ballarica,
els seus fills no haurien estat xics, tics, mics, camacurts i ballarics.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada